Vandaag de F2 van VHK op bezoek. Dit beloofd weer een spannende pot voetbal.
Na de aftrap besluit blokzijl direct het initiatief te nemen en slaagt hier goed in.
Al in de 2e minuut weet sebastiaan ondanks de drukte voor de goal de 1-0 binnen te schieten in de verre hoek.

Vhk via counter eruit. Bal op de paal.

Pressie blokzijl. Een zware tackel van VHK blijft onbestraft. Blokzijl heroverd de bal en scoort via sebastiaan 2-0

Niek komt na een disciplinaire straf nu ook het veld in en voorkomt een tegengoal.

Vhk wordt sterker, maar door goed verdedigingswerk van mats dani en killian blijft het 2-0

Dan toch het moment dat het 2-1 wordt, ondanks goed werk van keeper mathijs die goed z'n doel verkleind.

Blokzijl weer in de aanval waarbij niek keihard van grote afstand de paal raakt.

Na 15 minuten zware strijdt op het middenveld. Hugo en Veerle sluiten die strijd winnend af.

De teams gaan behoorlijk in evenwicht de rust in.

2e helft

1e minuut

Goeie aanval blokzijl die wederom goed door sebastiaan wordt afgerond. 3-1.
De aftrap vhk wordt onderschept en door niek met een fantastiche voorzet bij de 2e paal gebracht waar sebastiaan klaarstaat om de 4-1 binnen te tikken.

Dat voorzetten bevalt niek goed en schiet de bal voor het doel waar Romiën de bal op prachtige wijze via binnenkant paal binnen knalt. De goede Keeper van vhk was kansloos. 5-1

Luuk verricht veel nuttig loopwerk in de voorhoede en houdt de hele verdediging van vhk bezig.

Leider johan kijkt zeer tevreden naar de verrichtingen van zijn hard werkende team.

Een mooi geplaatst schot van Romiën leidt bijna tot 6-1.
Het team blijft keihard werken en die 6-1 komt alsnog op het scorebord door sebastiaan.

Het loopt tegen het einde van de wedstrijd wanneer sebastiaan de prachtig aan luuk mee geeft die de bal ook fantastisch afrondt.
7-1  winst is een feit !!

Fantastisch gedaan jongens.

Wedstrijdverslag door Everard Rabbinge