Zaterdag 29-01-2011 moest de F1 van onze voetbalvereniging aantreden tegen Tonego F1 in de zaal in de Burght.
Onze jongens hadden een prima prestatie geleverd om deze tegenstander twee keer te verslaan .
De eerste wedstrijd was een perfecte wedstrijd om met 4-1 te winnen en hoe.
De jongens van ons trokken direct in de aanval om zo direct druk te zetten op hun verdediging en dat bezweek door de dadendrang.
Met prima combinatiespel werd Tonego verslaan.
In deze wedstrijd hadden we een gastspeler van E1 (Jan Rozeboom)en een speler van F2 (Lucas) omdat er veel jongens ziek waren en geblesseerd.
Toby(geblesseerd),Janick(ziek) en Kyran(speler van F2 ook ziek).
We begonnen met de volgende opstelling:

Frans

Ealse

Jan

Steven Jurgen

Bram

Wij vonden dan ook dat eindelijk het voetbal eruit kwam zoals we een al een poosje op trainen,druk zetten op de verdediging achterhoede en middenveld direct aansluiten om zo het veld klein te maken kwamen onze kansen vanzelf.
Bram maakte er twee,Ealse maakte er 1,en Jurgen maakte er 1.
De tweede wedstrijd tegen Tonego werd met 2-1 gewonnen maar had ook wel 6-1 kunnen zijn er werd wederom goed gevoetbald vooral in omschakeling als er balverlies werd geleden.
Bram maakte er weer 1,en Ealse maakte er ook weer 1.

Afgelopen zaterdag moesten we aantreden tegen VHK F1, op het veld zijn we afgedroogd door deze tegenstander in de competitie met maar liefst 5-0.
Die wedstrijd stond mij nog steeds bij als een donkere wolk waar ook alles fout ging,geen goed voetbal,geen inzet ,veel pech vooral in kleine blessures,scheidsrechter die te partijdig was.
Soms zijn er van die dagen dat het gewoon niet lukt.
MAAR afgelopen zaterdag was het de beurt aan onze jongens.
Wetende dat wij Tonego in twee keer hadden verslaan met goed voetbal wouden we die lijn dus doorzetten.
5 minuten voor aanvang had ik een donder speech hoe we VHK gingen bestormen met combinatievoetbal en direct veel druk zetten en vooral bij balverlies direct omschakelen om zo die bal weer te veroveren.
Ik zei ook natuurlijk dat wij toen met 5-0 hadden verloren en DAT WIL IK NIET WEER nou dat wou niemand natuurlijk en we gingen dus zeer gemotiveerd ten aanval
Wat werd VHK overklast door onze mannen door fantastisch voetbal te laten zien,er werd gestreden gecombineerd er werd van alles gedaan zoals we van te voren hadden afgesproken.
Dit was de mooiste wedstrijd die ik in de zaal heb gezien door de jongens.
De eindstand werd 3-0 door doelpunten van Steven,Jurgen en Ealse.
Vooral toen we de doelpunten maakten waren we echt een team om met elkaar dat te vieren.
De tweede wedstrijd tegen VHK werd 1-0 in het voordeel van ons door een doelpunt van Ealse,deze wedstrijd liet VHK zich wat meer zien maar kon het niet aan door de dadendrang van onze mannen.
Al is de zaalcompetitie nu voorbij voor de F1 zit er veel toekomst in voor deze jongens het word steeds beter.
Als trainer heb ik enorm genoten van mijn mannen en ik ben dan ook erg trots op deze jongens.
Wij gaan straks het veld weer op en dan hoop ik dat we deze lijn kunnen voortzetten want het is een voorrecht om met deze jongens te kunnen werken.
GROOTTE KLASSE F1

Afz de trainer