Zaterdagochtend moest F1 voetballen. We hadden vandaag Janco Dragt in F1. Want iedereen ging met de club naar de ymca-dag. Dus had Janco vandaag met ons meegedaan. Toen we moesten beginnen stond iedereen klaar op zijn positie. We waren begonnen en iedereen ging gelijk naar de bal toe. Steenwijk was telkens aan de bal. En het eerste doelpunt was voor hun, 0-1 dus. William maakte kort daarop de gelijkmaker, 1-1. We gingen met een gelijke stand de rust in. In de 2e helft waren wij heel vaak aan de bal. William was onderuit gehaald in het strafschopgebied. Dus kregen wij een vrije trap. Joep stond klaar om de vrije trap te nemen en heeft een doelpunt gemaakt. 2-1. Steenwijk had een corner en scoorde hem net niet. Twee minuten voor tijd scoorde ik er 1 net over de keeper heen. Na de wedstrijd gingen we penalty doen. William had de lat geraakt en toen gingen we handjes schudden. Onze leider was Pieter de Jonge.

Tom Kik