26-11-2011

Na een week mist, zagen we vandaag eindelijk vanaf het voetbalveld weer onze groen – witte vlag wapperen boven het nieuwe clubgebouw uit.

De wedstrijd begon super sterk, al in de 1e minuten scoorde Milan Mackelburg ons 1e doelpunt.
Na 10 minuten sterk spelen…bijna een 2e doelpunt voor Blokzijl…maar helaas.
De Flevo- boys kwamen in actie en ook zei behaalde bijna een doelpunt, die Helrico voor Blokzijl met een sliding net kon redden….Wat een actie!!!

Na de rust…waren al de spelers weer super actief, al snel kregen de Flevo–Boys een vrije trap…nog eens een hoekschop..die weer bijna in het goal kwam, maar die onze keeper Eddy Bisschop net kon redden, door snel te reageren en de bal overspeelde naar Kyran…Wat kan Kyran lopen…wat een actie!!! De bal kwam vanaf het midden weer terug waarop de Flevo-Boys weer bijna scoorde…Helrico redde de bal…speelde over naar Jorgen, de bal was al snel weer aan de andere kant.
Een sterk heen en weer overspelen vlak voor het doel…maakte dat de Flevo-boys een eigen doelpunt zetten wat de stand van 2-0 maakte.
Even later maakte Kyran een mooie hoekschop….de bal kwam bij Blokzijl terecht…Milan, Kyran en Jurgen speelde de bal mooi aan elkaar over…zo kreeg Anne Kragt mooi de ruimte en scoorde 3-0.
De wedstrijd ging super sterk verder Blokzijl speelde goed over en dat maakte ze sterk. Milan zette zijn 2e doelpunt wat de eindstand 4-0 maakte.
Al met al een mooie wedstrijd met weer ruim zicht.

Nog even de scoorders van het penalty schieten op een rij:
Blokzijl:
Kyran Boes
Milan Makelburg
Anne Kragt
Lucas Molenaar

Flevo-Boys:
hebben geen doelpunten kunnen maken met penalty schieten, onze keeper Eddy Bisschop heeft niets doorgelaten.

Dinsdag weer lekker trainen voor onze laatste wedstrijd, zaterdag 3 december tegen Ens F1