Manon Pölkerman en Jörgen Stap openen de wedstrijd met een goede aanval op VHK. Jammer genoeg was daar geen doelpunt uit voort gekomen. De tweede dreigende aanval van Blokzijl was een goed samen spel tussen Twan Veeneman en Kyra de Lange.  Uit het schot van Kyra de Lange is er helaas geen doelpunt gevallen. Na 10 minuten spelen valt het eerste doelpunt voor de tegenpartij. Voor rust gaan we het veld af met een achterstand van 0-1. Direct na rust scoort Milan Mäkelburg ons eerste doelpunt. Na deze mooie treffer van Milan Mäkelburg stonden we voor korte tijd  even op een gelijke stand. Daarna kregen we in korte tijd twee tegen goals om onze oren! Ons team liet de moed niet zakken, want daarna scoort Janick Dragt op lange afstand een super goal! Damiën Pit trapt vanuit een cornerbal rechtstreeks in het doel. Super treffer! Daarna volgt er weer een tegen goal. De stand is nu 3-4 voor de tegenstander, maar het team van Theo, Peter en Egmen blijven door vechten en met succes. Het 4e goal van Blokzijl is een mooi samenspel  tussen Anne Kragt, Kyran Boes en Milan Mäkelburg. De wedstrijd eindigt in een gelijkspel van 4-4. Alle spelers mogen trots zijn op zichzelf, want de beide teams hebben strijdig gevochten. Het voetbalspel is met plezier aanschouwd. Op naar de volgende wedstrijd.

Claudia Merschen