Plaats; de Burght te Vollenhove

Een spannende wedstrijd want wie wordt er kampioen? Er zijn gelukkig genoeg supporters aanwezig om E4 een steuntje in de rug te geven!

1e wedstrijd;

Blokzijl is veel aan de bal er wordt veel voorin gespeeld en de eerste aanval is tegen de lat. Een tweede aanval, VHK heeft zich goed hieruit gered. Een aantal verdedigende acties van Steven, redt Blokzijl een aantal keren uit een moeilijke situatie! Een corner voor VHK een mislukte kans voor de dames, gelukkig… Supersnelle Marcel ‘vliegt’ tussen die lange meidenbenen over het veld. Na enkele mislukte kansen van Blokzijl is er de tiende minuut het prachtige doelpunt van onze powergirl Manon en wat later blijkt ook het beslissende! Een vrije trap voor Maurits wordt niet gezien door de Scheidsrechter! Hulde aan de keeper Stan redt Blokzijl toch met de regelmaat. Tenslotte bijna nog een goal door het samenspel van Janick en Eddy, helaas… Met 1-0 in de pocket en te hoge hartslag kunnen we even op adem komen, rust.

2e wedstrijd;

Je merkt dat de druk bij de kids hoog is. De bal is veel achterin, tot ongenoegen van Lucas die voorin staat. De meiden van VHK zetten nu alles op alles. Goede redding door Janick en een keer door Steven. Powergirl Sanne krijgt een bal in haar gezicht, maar speelt daarna dapper verder. Keep Stan redt Blokzijl weer uit een aantal spannende aanvallen. Het blijft spannend tot aan de laatste seconde, maar de meiden van VHK zijn ondanks hun lange benen niet opgewassen tegen het team van Blokzijl!
Gefeliciteerd E4 en nu genieten van de welverdiende patat!

Marjon Donker