Zaterdagochtend 20 april, de eerste wedstrijd na de nederlaag van vorige week, hoe gingen we dit aanpakken? Het weer deed in ieder geval wel mee, lekker zonnetje met een scherpe wind. De tegenstand uit de belt was louter en alleen van het vrouwelijke geslacht, dapper maar dus niet goed genoeg. De eerste doelpunten lieten dan ook niet lang op zich wachten, we speelden best wel goed maar de tegenstand was dan ook minimaal. Theo en Marina hadden de boel weer redelijk neergezet en met een beetje hulp van de E2 is het ook qua bezetting weer goed gekomen. We scoorden er lustig op los en de uitslag was ook in deze hoogte meer dan verdient, enkele doelpunten makers waren, Phillip, Maurits, Lucian en Kevin. Ook de penalties ná de wedstrijd werden er goed in geknald. Verder valt er weinig te melden, goede overwinning en op naar volgende week, er gloort ergens een kampioenschap, laten we er maar het beste van hopen!!

Hermann Mäkelburg.