Tonego E2 tegen Blokzijl E3 in de Burght op 19 januari

Theo begint met een kleine voorbespreking.
Daarna begint de wedstrijd. En Blokzijl start goed met direct een grote kans.  De wedstrijd gaat over en weer en Marcel en Kevin hebben goede acties. Filip geeft een schitterende hakbal. Blokzijl is zeker niet de mindere! Daarom is het zo jammer dat de 1-o valt. Daar konden de verdedigers Filip en Sanne en zeker Harm niets tegen doen. Heel erg jammer en ook zeker tegen de verhouding in. Daarom was het ook echt zonde  dat vlak voor rust een grote kans door Blokzijl gemist wordt.
De eindstand is 1-0 voor Tonego.
Blokzijl E3 tegen Tonego E2
In de 2 e helft konden we weer beschikken over onze sterke kracht Maurits! We bouwen de acties deze wedstrijd mooi op, jammer dat we het wederom niet afmaken. Harm had een schitterende redding en Lucas was sterk in het verdedigen. We waren erg fanatiek. Jammer dat het 0-1 wordt.  We hebben een grote kans door een schitterende vrije trap van Filip die helaas naast gaat. Eddy en Kevin doen alles om de wedstrijd te redden maar het wordt helaas 0-2. Ook deze keer tegen de verhouding in. Erg jammer, Blokzijl heeft er alles aan gedaan.

SVM E4 tegen Blokzijl E4

Deze wedstrijd werd gespeeld door : Janick Stan Marcel Maurits, Manon, Eddy, Lucas, Steven, Sanne en er waren 3 wissels

Ze begonnen scherp
Janick had een mooie actie en scoort 0-1
En ook steven had een mooie actie maar de keeper van svm was net goed genoeg
Eddy had een super actie en scoort 0-2 Lucas scoort 0-3 Steven en Sanne waren goede verdedigers Mark Slagter floot de wedstrijd goed en eerlijk. Boem: 0-4 door Janick. We voetballen fanatiek! Met een goede keeper: Stan.  Janick mist een kans: paal. Gelukkig maakt hij er daarna 5-0 van.

Blokzijl E4 tegen SVM E4
We beginnen vol vertrouwen aan de 2 e wedstrijd tegen SVM met een schitterende hakbal van Janick. We hebben het deze wedstrijd moeilijker omdat we minder geconcentreerd zijn. We zijn ook al de hele morgen in de Burght. Lucas en Janick hebben een paar mooie kansen maar benutten zehelaas niet. Theo coacht fanatiek! SVM krijgt een paar kansen maar missen die gelukkig. Tegen het einde heeft Manon werkelijk een super actie en die benut ze: 1-0!!
Bedankt voor de ouders die hebben gereden en hebben aangemoedigd. Theo  bedankt voor het trainen en het super coachen!

Sanne en Marina

.