Vandaag (2-2-2013) moesten we aantreden tegen de E3 uit Klooster, aanvang 1100 uur. Nadat we vertrokkken met een een 3-tal spelers kwamen we in Vollenhove aan, waar de rest van spelers al aanwezig was. Nadat we het groen witte tenue aan hadden getrokken konden we meteen de ring in. Theo en Marina hadden de boys geïnstrueerd en the battle was on! We konden ons goed meten met de tegenstander en hadden via Janick  dan ook een paar goede mogelijkheden welke door de keeper van VHK telkens werden gepareerd. We kwamen dan ook wel een beetje onverwacht op een 0-1 achterstand, helaas gingen de koppies ook naar beneden en kwamen we door een eigen doelpunt van Kevin ook nog op 0-2. Erg jammer maar zo gaat dat soms. De wedstrijd eindigde dan ook in een nederlaag, echter was dat niet nodig vanuit mijn standpunt, jammer, op naar de 2e.
Nadat we van een kwartiertje rust hadden genoten en een zeer waarschijnlijke mega peptalk van Theo begonnen we aan een 2e krachtsmeting tegen dezelfde tegenstander. Niets bleek van hetzelfde opeens zat strijd en passie in ons spel en werd er gebuffeld geknokt en meters gemaakt. TOPTOPTOP!!! Na goed doorzetten van Kevin werd de bal door Marcel in de touwen geduwd, Hoera 1-0 voor, zo moesten we doorgaan en we kregen ook kansen op meer, echter kwam de tegenstander nog langszij en bleef het tot op het eind toe spannend en kwamen we een meer dan verdiende 1-1 uit. Wellicht hadden we meer recht op een overwinning maar het mocht niet zo zijn. Tot slot wil ik wel ff zeggen dat iedereen maar dan ook iedereen van de mannen en Sanne natuurlijk, mega goed zijn best heeft gedaan, en als je dat doet kan je alleen maar winnen, dus kop omhoog en op naar de volgende match.

Hermann Mäkelburg.