Zaterdag 16 februari zaalvoetbal Blokzijl E3 – SVM E3. In deze wedstrijd staat de winst op het spel. E3 gaat ervoor. Doordat er helaas een aantal spelers is gestopt wordt het team E3 kleiner en kleiner. DUS LIJKT HET JE LEUK OM TE VOETBALLEN, KOM ONS VERSTERKEN.
E3 bestaat de eerste wedstrijd uit:
Harm, je hebt alles gegeven om het voor het team zo goed mogelijk te doen, top man.
Filip, ze komen niet zomaar langs je. Je doet het goed daar en zorgt voor rust.
Kevin, je was aanspeelbaar en zorgde dat de bal bij je medespelers kwam. Blijf groeien.
Maurits je overzicht wordt steeds beter, je speelt gewoon een balletje terug als je niet naar voren kan.
Marcel, lekker bewegelijk als je bent was de tegenstander continu verrast, door wat je ging doen. Blijf er in geloven.
Eddy, helaas je laatste wedstrijd voor Blokzijl je gaat stoppen. Je hebt alles gegeven wat je hebt. Bedankt voor je inzet.
We misten Sanne vandaag en daar mee een stuk extra vechtlust. Maar dat helen we op het veld wel in.
Gast spelers waren: Stan – Manon en Steven.
In de wedstrijd was E3 de betere partij. SVM had het nakijken. Terecht kwamen ze op 1-0. Jammer is dat we in E3 geen scorend vermogen hebben rond lopen, anders hadden we 2-0, 3-0 gewonnen.

SVM wist zelfs nog te scoren wat een raadsel was hoe dat ging. Eindstand wel 1-1 Jammer maar helaas op naar de volgende wedstrijd.

In de tweede wedstrijd, was E3 weer het betere team. We hebben echt 10 kansen gehad. Maar ook hier geldt als je niet scoort, doet de tegenstander het wel. Zo was het SVM die 1-0 maakte en daardoor wist te winnen.
Trots kan E3 terug kijken op een goed gespeelde wedstrijd waarin ze op het scoren na alles goed deden.

Ook voor E3 geldt, op naar het veldvoetbal. Zaterdag 2 maart start de competitie. Hopen dat er een aantal spelers bij gaan komen en anders lossen we het ook op. Want dat ze komen voetballen is een feit.