De tijd van de wedstrijd was verzet naar 10 uur.
Een aangename verassing…iedereen stond heerlijk uitgeslapen bij het sportpark klaar voor vertrek naar Marknesse. En niet  alleen was iedereen uitgeslapen, maar de zon begon er ook net een beetje door te komen en dat voetbalt altijd iets prettiger.

Team leidster Marina had al haar spullen bij elkaar gesprokkeld …kinderen geteld en we konden gaan naar Marknesse. Eenmaal aangekomen in Marknesse misten we ineens 2 kinderen Marcel en Maurits waren terug gelopen om nog een zakje energie/ ontbijt te kopen…
Eén van de supporterden vaders heeft de jongens snel opgehaald uit Blokzijl, zodat ons team weer compleet was.
Ieder had zijn sportkleding aan en we werden naar het achterste veld gestuurd…nog even wachten op het team voor ons en wij mochten aan de bak.

De wedstrijd begon pittig…direct in de 2e minuut scoorde Marknesse hoog in het doel van Blokzijl.
De bal werd goed uitgeschopt door onze keeper Eddy, maar de bal was al gauw terug richting doel van Blokzijl…de verdeling was niet zo goed iedereen stond op een kluitje vlakbij het doel, zodat er ook voor de spelers weinig overzicht was en zo werd dit voor Marknesse een super gemakkelijke goall.2-0
Ondertussen kwam onze trainer Peter Kracht die de jongens altijd goed weet te motiveren de wedstrijd ging pittig verder de spelers van Blokzijl werden actiever en speelde veel beter als team met elkaar, wat een paar woorden van een trainer al niet kan doen.
Na een kwartier redde Eddy voor Blokzijl geweldig een corner.
Lucas Molenaar scoorde bijna 2-1…maar helaas de keeper was erg goed en redde zijn team van Marknesse.
De eerste helft eindigde met 2-0
De 2e helft scoorde Marknesse nog 2 doelpunten…het laatste doelpunt stond onze keeper alleen en waren er geen spelers van Blokzijl in de buurt.
Dat was erg jammer, later in de wedstrijd ging dit weer iets beter door aanwijzingen van Peter en zo werd er echt gezamenlijk weer goed gespeeld. En eindigde de wedstrijd met Marknesse 4- Blokzijl 0

Penalty:
Filip Fara en Eddy Bisschop hebben gescoord