Blokzijl tegen Olympia Een mooie wedstrijd, waarbij de toeschouwer zich geen moment hoefde te vervelen. Beide teams waren veel aan de bal en er werd prachtig over gespeeld. Na een paar kansen werd het eerste doelpunt dan toch gemaakt door Olympia. Met 1 punt tegen gingen we de rust in. Na de rust scoorde Lesley. 1-1. Maar Olympia liet dat zich niet op zich zitten en het werd 1-2 en 1-3. Bij het derde doelpunt raakte onze keeper Joppe nog even geblesseerd doordat de bal via de bovenlat zijn hoofd raakte. Gelukkig was hij er snel weer bovenop. Blokzijl verraste ons nog door helemaal op het eind de stand nog te veranderen in 2-3. We hebben dan wel verloren maar Blokzijl heeft een mooie wedstrijd gespeeld.

Davy van der Veeken E2 Blokzijl