Doordat de knvb de tijden had verandert moesten wij om kwart over acht bij de club zijn. Nadat iedereen ingespeeld was, kon de wedstrijd om 9.00uur beginnen.Vandaag speelden: Steven Daan Lucian Esmee Manon Janick Krijn Stan en Lucas.
Na afgelopen woensdag waren ze wel toe aan een overwinning. Ondanks dat wij toen toch wel sterker waren is het niet vanzelfsprekend dat je de wedstrijd ook gaat winnen. Dus vanaf minuut 1 druk zetten.  Toch waren we nog niet helemaal wakker want in de 2e minuut moest Lucian als keeper al in aktie komen. Gelukkig had hij een hele mooie redding. Maar binnen 10 minuten stonden we toch  0-1 achter! Het eerste schot hield Lucian nog tegen maar in 2e instantie kregen flevoboys het toch voorelkaar om te scoren. Nu was het toch echt tijd om beter op te letten. Er werd mooi gespeeld maar toch waren het de flevoboys die weer konden scoren. Gelukkig is E2 veerkrachtig en na een mooie voorzet van Lucas kon Daan een heel mooi doelpunt scoren. Nu hadden ze de smaak te pakken. Vlak voor rust had Janick een heel mooi schot op doel. Helaas ging die er niet in. De scheidsrechter vloot af voor rust. Snel een bekertje ranja en goede aanwijzingen van de trainer en daar gingen ze weer het veld in. Nu was Blokzijl duidelijk sterker. En al snel kon Janick alsnog scoren. De stand was gelijk. Manon maakte mooie akties en Krijn was heel snel. Esmee stond ook vandaag weer haar mannetje. En als je om Stan wil heen komen moet je van goede huizen komen. In het achterveld hebben we altijd Steven nog. Ook deze wedstrijd weer van onschatbare waarde. Lucas schoot een hele hoge boogbal op doel maar deze bal was zolang onderweg dat iedereen even stopte om te kijken of deze bal er inzeilde maar helaas net over het doel heen. Ook Krijn kreeg hem mooi voor. Hij schoot maar ook deze ging er niet in. Nu was de beurt aan Janick hele mooie snelle akties en daar was het doel. Hij schoot en eerst zat de keeper er nog bij maar Janick lette heel goed op en kon hem er alsnog inschieten. Nu stonden wij voor! Het was inmiddels 3-2. Ik had dit doelpunt nog niet opgeschreven of er viel alweer een doelpunt. Dit keer voor Flevoboys. We stonden denk ik even niet op te letten. Nog 2 minuten om te spelen. Daar kwamen de jongens van Flevoboys weer dicht bij het doel. Doordat er heel veel spelers dicht op elkaar stonden, onstond er verwarring. Hierdoor gebeurde het dat door een ongelukkig raken van de bal er een doelpunt viel bij ons in doel. De moed zakte ons in de schoenen met nog minder dan een minuut te spelen stonden we met 3-4 achter. Dit konden we niet meer goed maken. Heel heel erg jammer. E2 geloof in jezelf dat je kan winnen want het zit er echt in!!!
Trouwe supporter
Helga Molenaar