Beste ouders,

Vandaag de eerste oefenwedstrijd gespeeld tegen VENO E2,
Zonder Ealse en Bram in mijn achterhoofd moesten we de strijd aan met VENO E2 en dat een leuke wedstrijd werd en ook winnend afsloten met 4-3.
We hadden vandaag een goede warming up gedaan die nu iets anders in elkaar steekt dan vorig jaar maar dat ging behoorlijk goed onder leiding van Toby die nu gelegenheid aanvoerder was.
We kwamen al vroeg in de wedstrijd achter en dat was op dat moment niet onterecht maar naarmate de wedstrijd vorderde werd al duidelijk dat wij de baas werden op het veld van VOLLENHOVE.
De 1-1 werd dan ook gemaakt door Bart.
Maar toch kwamen we weer achter met 2-1 wat op dat moment iets tegen de verhouding in was maar goed dat is de wet van voetbal.
Door het goed doordrukken van Enrico kwam de bal bij Jan en die maakte de 2-2.
De tweede helft was voor ons Jurgen en Steven maakte de 2-4 en na een slechte dekkingsfout via een cornerbal werd het nog 4-3.
Enige smet op deze wedstrijd was dat Toby (die de eerste helft bij vlagen  een plaag was voor de verdediging van vollenhove maar die de pass net niet goed kon bedienen aan zijn medespelers) op brute wijze werd neergesabeld door een verdediger van Vollenhove en dat was eigenlijk gewoon ROOD.
Daardoor was Toby erg van slag en was niet zo aanwezig meer als in de eerste helft.
We hebben het redelijk tot goed gedaan vooral de nieuwkomers Jan en Enrico deden het prima voor de eerste keer in hun nieuwe team.
Maar goed we hebben gewonnen maar (er is altijd een maar) er moet nog wel wat gebeuren zeker op het middenveld en voorroede dus daar zullen we aankomende week aan gaan sleutelen.
Ik hoop dat Ealse en Bram een leuke vakantie hebben gehad en dat ze aankomende Dinsdag weer aansluiten met de groep om ons klaar te maken voor de wedstrijd tegen tollebeek E1.
Ik denk dat wij een zeer fanatieke en leerzame groep hebben en dat wij wel eens een verassing kunnen worden in de nieuwe competitie,want wij zijn  nergens bang voor en gaan elke wedstrijd tot het einde voor de winst.
En met goed voetbal natuurlijk zullen we proberen om ieder tegenstander het moeilijk te maken.

Groet Roel