26 april 2012

De wedstrijd werd gespeeld op een donderdagavond omdat kraggenburg verplichtingen had op 25 mei vandaar.
We moesten tegen de koploper die nog alles gewonnen had ,maar we wisten dat we in kraggenburg een hele goede eerste helft hadden gevoetbald en zelfs met 1-3 voor hadden gestaan maar toch met 9-3 hadden verloren.
We hadden een omzetting want Enrico deed niet mee,dus hebben we Bastiaan donker erbij gehaald.
Bastiaan had donderdag ook mee getraind met ons,om zo aan zijn positie te wennen want hij had 1 opdracht om een speler van Kraggenburg uit te schakelen die Fysiek vrij sterk was.
Bastiaan heeft prima aan deze opdracht voldaan maar kon niet verhinderen dat wij met rust al achterstonden met 1-4,Jurgen had nog gescoord toen de stand 0-3 was en dat was een prima doelpunt.
We hadden te veel respect voor de tegenstander terwijl wij met de trainingen nog duidelijk er over hebben gehad en persoonlijke fouten van spelers waar je het niet van verwacht gingen wij het schip in met dus een 1-4 achterstand.
De tweede helft was een stuk beter en we kregen kansen en wat voor een kansen.
We hadden wel 4 of 5 opgelegde kansen terwijl wij Kraggenburg met de rug tegen de muur speelden maakte Kraggenburg toch nog twee doelpunten.
Ja dat is de wed van voetbal wie zelf niet scoort,doet de tegenstander het wel en als je eenmaal bovenaan staat heb je dat geluk gewoon mee.
Ik vond dus ook dat wij gezien de Tweede helft zeker beter waren dan Kraggenburg en gezien de kansen zelfs op 5-6 had kunnen staan.
Na afloop van de wedstrijd was dat ook blijkbaar want de trainer van de tegenpartij en een aantal spelers van de tegenpartij vonden ook dat wij meer hadden verdiend maar daar kopen we niks voor helaas.

Ps een compliment voor de scheidsrechter die had prima gefloten.

Groet Roel