E1 WINT KRAKER IN EMMELOORD.

De wedstrijd FlevoBoys E6 – Blokzijl E1 is geëindigd in een 1-3 overwinning.

Direct na het fluitsignaal hoorde ik jongens roepen, YES we staan 1e.
6 wedstrijden 18 punten!!

In een spannende wedstrijd met veel strijd en passie, kwam in de 1e minuut E1 in het hok van de leeuw, al op voorsprong.
Daarna veel aantrekkelijke duels over het hele veld.

Verdedigend zag het er collectief goed uit, in het systeem hield coach Henri Winter twee spelers diep.
Daardoor had FlevoBoys moeite om door te schuiven, gebeurde het wel dan ontstond er vaak een overtal situatie.

Rust 0 -1.

Even de denkbeeldige puntjes op de i, wat direct omgezet werd in een tweede goal Tom Kick was trefzeker, toch kwamen de rood witten
terug tot 1-2 ………en leek de ploeg door te drukken.

De tijd begon te dringen, Blokzijl had de wedstrijd in handen, FlevoBoys ging doorschuiven en daar werd knap op
gereageerd, met veel spelers op de helft van de tegenstander wist E1 meerdere kansen te creëren, vlak voor tijd
de verlossende goal, de 1-3 werd keurig uitgespeeld, Lars van Veen tikte knap binnen.

Na afloop veel lovende worden van de scouts van FlevoBoys, er ligt al een uitnodiging op de mat om tegen hun E2 te
voetballen, zo goed heeft E1 het gedaan.

Een uitstekende prestatie met een verdiende overwinning!!

William, Rienk,Tom,Lars,Joep,Nick,Janco,Julian,en Lars de titel HERBSTMEISTER komt in BEELD.

Trainers en Leiders, Henri Winter ( heeft beloofd dat hij binnenkort ook bij mij ( het 1e dus ) komt kijken, John Mondria , Robert Holman,en ouders heel veel succes verder met jullie kroost.

Vergeet ik mensen te noemen, bij deze………….. sorry ik heb de namen , uit ons Clubblad.

Sportieve groet trainer Joop.