Een wedstrijd om naar uit te kijken. Tegen de buren Veno. Een wedstrijd vol strijd en passie.
Helaas liep het anders. Na 30 seconden lag de bal in het net 0-1. Na twee minuten nog een keer 0-2 en na 5 minuten gaat de wedstrijd op slot 0-3.
Het tempo van Veno is hoog en we lopen achter de feiten aan. Het wil niet lukken zoals van te voren gehoopt was. Even lijkt er een draai te komen in de wedstrijd als Toby met een pass  tussendoor Janick weet te vinden en die scoort 1-3.
Maar dat is even want tot over maat van ramp schiet het Toby in de lies. Hij is waarschijnlijk 3–6 weken uitgeschakeld. In de rust proberen we te kijken wat mogelijk is. Aanvallen is geen optie daarmee worden we te veel uit elkaar getrokken en ontstaat er ruimte, waardoor Veno makkelijk aan de goals zou kunnen komen.
In de tweede heft zien we echt een paar super mooie reddingen van Jurian. Zo duikt hij een fantastisch een bal uit de goal. Manon komt nog een keer uit een corner met een schot op doel. Anne weet een keer geweldig langs een aantal Veno spelers te komen en de aanval in te zetten.
Damien passeert een aantal keer de aanvallers van Veno.
Jorgen gebruikt zijn lichaam en zet daarmee zijn tegenstander aan de kant.
Leslie krijgt twee keer een bal in de diepte aangespeeld, maar weet helaas niet tot scoren te komen.
Het is alleen vandaag niet genoeg tegen Veno, die duidelijk te sterk is voor ons.
We missen Enrico en nu ook Toby.
Maar we gaan door en zullen er alles aan doen om volgende week tegen Desz het beste van het spel te maken.