Het weer is koud, het regent constant door en het waait flink. De scheidsrechter komt iets eerder, zodat wij snel kunnen starten. Helaas kan Ealse niet mee doen vanwege een blessure. We beginnen goed aan de wedstrijd en creëren veel kansen, door goed samenspel. Al snel scoort Bram de 1-0. We spelen goed voetbal en staan veel voor het doel van de tegenstander, er komen veel kansen maar die worden niet benut. Dan krijgt de tegenstander een kans, en scoort. Ondanks de kansen van ons scoort de tegenstander nog twee keer in de eerste helft.
Na een zeer korte pauze gaan we snel verder met de wedstrijd zodat we niet te koud  worden.
In de tweede helft hebben we de wind mee. Maar ondanks dat we de wind mee hebben scoort de tegenstander toch nog twee doelpunten. Hierna scoort Bram nog een doelpunt voor ons. We hebben nog steeds de meeste kansen, maar de bal wil er niet in. De tegenstander scoort zelfs nog een keer, maar ondanks dat blijven we knokken.

Groetjes Frans