Het moest weer een prachtige dag worden. De mannen van Roel hadden er zin in! Na een heerlijke Warming Up, waarin Frans goed werd ingeschoten door Ealse en de driehoekjes goed werden geoefend, begon de strijd. Eerst nog even de openings-Yell in een kring en toen ging het los.Al snel bleek dat Genemuiden E5 een maatje te klein was voor ons E1 team. Wat de mannen elke keer beter gaan doen is dan niet te verblijven in egoïsme, maar te blijven tikken totdat het doel bereikt is. Wie er dan scoort is niet belangrijk. Roel legt daar ook echt de nadruk op; we scoren met z’n allen. Leuk om te zien! Wat zijn de jongens goed bezig met het spelletje voetbal. Ik heb de voorbespreking van Roel nog even mogen lezen. Dit ging over de nabeschouwing van afgelopen donderdag tegen Flevo Boys E8. Kreten als “niet voor eigen succes”, “inzakken van Ealse”, “niet moed laten zakken als acties mislukken”  en als sluitstuk “moet veel beter anders maakt Emmeloord jullie af” Het lijkt wel op een trainer van een profclub!

Terug naar de wedstrijd. We kunnen er kort over zijn. Goed voetbal, geen ego’s en strijd tot op het laatst. De doelpunten werden gemaakt door: Bram (5), Jan (4), Bart (2), Ealse (2), Jurgen (1) en als als laatste Enrico die niet vaak scoort maar als ie scoort…..