Blokzijl – de Blesse, zaterdag 28 maart 2009

Na het gelijkspel tegen Olde Veste vorige week hadden we weer zin om eens een lekker potje te voetballen en te winnen. En dat moest natuurijk ook wel tegen de nummer laatst en waarvan we het vorige duel met 11-1 gewonnen hadden. Het regende al de hele dag en er werden diverse wedstrijden afgelast maar gelukkig ging het bij ons gewoon door. Om half 3 floot Henk Bakker af om te beginnen. Inmiddels was de regen minder geworden en begonnen we vol frisse moed met wat aanpassingen in het elftal wegens afwezigheid van vaste speelsters door blessures en vakantie.
Basisopstelling:

Janine

Marleen H

Kitty                       Marianne                             Annelies

Mirjam                      Janita                                   Renah

Marleen G                    Yvette                                  Marjolein

Het was natuurlijk even wennen met een wat aangepaste opstelling maar het ging helemaal volgens plan en we speelden uitstekend. Ruststand was 4-0 dus dit konden we niet meer uit handen geven. En weer op het veld aangekomen was het zonnetje er bij gaan schijnen en aangemoedigd door de vele toeschouwers gingen we weer lekker verder. Het vele aanmoedigen hielp ons alleen maar en het werd dan ook uiteindelijk 7-0. Een leuke wedstrijd, dit vasthouden en op naar volgende week: uit tegen Sport Vereent!!
Gescoord:

Marjolein: 5 x
Yvette: 2 x

Bedankt toeschouwers voor jullie support, en dat in de kou en in de regen!

Marianne van Benthem