Blokzijl da1 – oosterstreek da1                                                 1 april 2009

De dag begon voor de dames met autowassen voor de clubkas. Vroeg het bed uit dus en de handen uit de mouwen steken. Vele schone auto’s later, hebben we genoten van onze welverdiende lunch.. het wachten was begonnen.
Anderhalf uur later konden we ons dan eindelijk gaan omkleden. De ene nog suffer dan de ander. Na een grote plens water over het gezicht te hebben gegooid, begonnen we weer fris aan de warming-up.

Het vorige duel tegen deze ploeg eindigde in een nogal moeizame 4 – 1 overwinning. We konden dus enige tegenstand verwachten. Niets was minder waar….

Voordat de meeste fans ( ja we hebben er veel) gearriveerd waren stonden we al met 3 – 0 voor. De wedstrijd was na ongeveer 20 minuten al gespeeld. De combinaties gingen erg goed en oosterstreek had weinig in te brengen. De dames van oosterstreek wilden er eigenlijk al mee ophouden. Ja wie zou dat niet willen als je in de 1e helft al met 8 – 0 achterstaat!

Na een blessure van hun kant stonden we nog maar tegen 10 man te spelen.
Een paar doelpunten later, we waren 20 minuten bezig, viel er nog een speler van oosterstreek uit. Omdat we niet voor een nog grotere vernedering voor de dames wilden zorgen, zijn we met de wedstrijd gestopt. Ja we zijn erg sociaal!!
Als het kampioenschap maar niet gaat afhangen van het doelsaldo, want dan zullen we ons wel voor de kop kunnen slaan dat we deze wedstrijd niet hebben afgemaakt.

Doelpuntenmakers deze week:
Yvette 6