Zaterdag 27 september 2014, de eerste thuiswedstrijd van het seizoen begon mistig, na 2 eerdere overwinningen uit nu dus de eerste thuis, we kregen zowaar een beetje tegenstand.

In het begin ging de wedstrijd nog een beetje gelijk op en kwamen we een beetje onder druk te staan en liet de tegenstander zien ook te kunnen voetballen, eindelijk dacht ik want tot nu toe inc de bekerwedstrijden vind ik krijgen we te weinig tegenstand en dacht ik van de huidige tegenstander dit wel te krijgen. Echter kwam na een mooi afstandsschot van Toby daar verandering in, de 1-0 was een feit, twas daarna ook wel een beetje gebeurd met Wolvega, met nog een aantal goals van Bram en Ealse was de ruststand en tevens eindstand  van 6-0 na 30 minuten al bereikt. De 2e helft waren het zicht en de temperatuur beter echter werd ons spel minder, er werd dan ook niet meer gescoord, helaas.
Ik zeg op naar sterkere tegenstanders en meer uitdaging voor de heren en dame!!! Wat wel gezegd dient te worden is dat er bij tijd en wijle echt leuk word gevoetbald en de bal goed word rond gespeeld. Misschien es een oefenpotje tegen een eersteklasser om ons daar eens mee proberen te meten.

Hermann.