Blokzijl D1 – Oudega D1

Het was een belangrijke wedstrijd want Blokzijl had al 2 wedstrijden achter elkaar verloren. Blokzijl ging er ook meteen fel op. Toen kwam een tegen stoot die via een corner op het hoofd kwam van één van de Oudega-spelers die hem er vervolgens inkopte. Jammer, maar we hadden de hele wedstrijd nog. Vijf minuten later schoot Thomas hem erin, dus 1-1. We drukte door en dat resulteerde tot 2-1, opnieuw door Thomas.  Maar nog voor de rust wist Oudega 2-2 te maken. Jammer maar we gingen met een goed gevoel de rust in.

Tweede helft

Blokzijl had het moeilijk totdat, door een goede pass van Robin, Thomas de 3-2 inschoot. Maar even later scoorden Oudega weer, 3-3. Het leek op een gelijk spel te eindigen, tot dat Bryan hem op de keeper schoot en Thomas de rebound erin kon schieten, 4-3. Gelukkig en een terechte overwinning voor Blokzijl D1, 4-3.

Thomas Bremer