Op 2 maart kon deze wedstrijd niet doorgaan omdat het 2e elftal van Blokzijl niet aan genoeg spelers kon komen. Dan maar proberen op de woensdagavond. VHK kon gelukkig uiteindelijk ook een team op de been brengen en onder leiding van de solide fluitende Joop Slagter werd er om 20.00 uur afgetrapt.  Binnen een paar minuten stonden we met 0-1 achter. De mid mid van VHK kreeg teveel ruimte om van afstand uit te halen en de eerste bal die de verbouwereerde Sander op doel kreeg verdween tussen zijn handen door het doel in. Een fikse tegenvaller voor Blokzijl, maar daarna lieten ze zien dat ze toch wel een balletje kunnen trappen. De ene na de andere aanval werd richting VHK doel opgezet en de meest opgelegde mogelijkheden werden uiteindelijk om zeep geholpen. Voor het rustsignaal wisten we wel de opgelopen achterstand om te buigen in een 2-1 voorsprong. Lo en Everard waren de doelpuntenmakers. Met een kleine voorsprong dus de kleedkamer opgezocht maar we hadden al ruim afstand moeten nemen van VHK en de wedstrijd eigenlijk al beslist moeten hebben.
In de 2e helft kwamen we al snel op een veilig lijkende voorsprong van 3-1, maar van het goede spel van de eerste helft was niets meer over. VHK kon al snel de aansluitingstreffer maken door een kanonskogel van 25 meter. Ditmaal was Sander compleet kansloos. Vlak daarna viel de gelijkmaker en Blokzijl was van slag. Geen fatsoenlijke aanval kon er meer worden opgezet. Omdat de schrijver van dit stukje de rest van de wedstrijd niet meer binnen de lijnen meemaakte, is er weinig meer te melden over het restant van deze wedstrijd. VHK wist de overwinning zelfs binnen te slepen.  Eindstand 3-4