Na een “korte” winterstop gaan we vol enthousiasme beginnen aan de inhaalwedstrijd tegen Olympia uit Hasselt. We zeggen kort omdat de veteranen de hele winter door getraind hebben en er elke maandag 10 – 12 man aanwezig was om lekker met elkaar te trainen.
Tevens hebben we de gala avond, waar we met veel plezier op terug kijken, nog in gedachten en hebben ons voorgenomen in het linker rijtje te eindigen dit seizoen. Overigens wil ik vanaf deze plaats het bestuur hartelijk danken voor het organiseren van de Gala Avond; het was geweldig. Dit is wat de vereniging nodig heeft; initiatieven en veel plezier.
De blessure golf is voorbij en de pechvogels Henri Winters, Marco Gorte en Marco van Beek geven de 2e helft van het seizoen absoluut “acte de presence”

We beginnen goed en al na een paar minuten ligt de 1e goal in de touwen door ondergetekende; een splijtende pass vanaf het middenveld en afgemaakt.
We zetten druk en er volgen een aantal mooie kansen die, vooral door het lastig bespeelbare veld, niet willen vallen. De tegenstander heeft veel jonge spelers meegenomen. Ze zijn helaas niet instaat de muur van ons elftal te slechten. Tot aan de thee blijft het 1 – 0.
Ook in de 2e helft zijn er over en weer kansen. Het is voor de mensen langs de lijn een mooie wedstrijd.
Vanaf deze plaats willen we een groot aantal van onze vrouwen (ze stonden er weer langs de lijn samen met een groot aantal kinderen) hartelijk danken voor de trouwe steun ook weer tijdens deze wedstrijd.
Hij wil aan beide zijdes maar niet vallen. Toch zijn we instaat via een vrije trap van ondergetekende 2 – 0 te scoren. Nu vasthouden. Helaas valt de 2 – 1 praktisch direct na de treffer. We geven alles en trachten op routine de wedstrijd uit te spelen. Helaas de 2 – 2 valt toch nog. Zo eindigt de wedstrijd in een mooi gelijkspel. We drinken samen nog een glas en gaan moe maar voldaan naar huis.

Op naar de volgende wedstrijd. De spirit is goed !!!

Marco van Beek