Vooraf werd de selectie op de foto door bestuurlid Charley Fokkens gezet.
Eerst in club tenue later in het club polo, geschonken door Wycher Gerrits die in Emmeloord een sponsor wist te vinden.

Achterop staat onze hoofdsponsor Supermarkt Aalbersberg, voorop SVBlokzijl in fluor groen.
Sponsor,bestuur, Charley en Wycher onze dank, we lopen er nu Blokzieligers bij.

In een gelijkopgaande 1e helft was het koploper Woudsend dat door de de Individuele klasse van de spitsen Boy Wouda en Coen Busscher alsnog voor de rust een 0-3 voorsprong nam.
Carlo schoot uit de draai net naast daar waar Blokzijl de kleine mogelijkheden liet liggen profiteerde Woudsend optimaal, ook Mark Slagter kreeg een kans op de 1-1 maar schoot naast.
Wat er na de rust gebeurde had niets met voetbal te maken Blokzijl geloofde het wel en Woudsend wilde de score zo hoog mogelijk laten oplopen.
Dat de teller op 9 bleef staan was aan keeper Dennis Heyman te danken hij stopte de pengel van Wouda.
Maar waar is het vertrouwen gebleven?, de ploeg speelt in welke samenstelling dan ook zonder enig competitieve instelling behoudens dan de start die was gewoon goed.
Maar er zal na een achterstand vooral op het mentale en fysieke vlak discipline moeten blijven nu oogt het los zand en inspiratieloos.

Onze PUPIL van de week was Dave Holman hij beleefd de middag op een heel ander vlak zijn ouders zien hun zoon genieten van de belangstelling en BELEVING rondom het 1e elftal.

Een item dat op de velden steeds meer een speciale plek gaat krijgen.

Woudsend zonder meer een TITEL kandidaat combineerde uitstekend maar vaak zonder enige weerstand, Busscher schoot er 5 binnen ook Wouda de beste man van het veld trof 2 keer het vijandige doel,ook Ingele Bouma en Jentje Michiel de Vries waren trefzeker.

Volgende week gaat Blokzijl naar EBC dat de eerste 3 punten pakte in de wedstrijd tegen VWC.
Verleden jaar speelde Blokzijl een kansloze 1e helft om daarna in de 2e helft alsnog toe te slaan wat mij betreft mag dat scenario nogmaals plaats vinden.