In de bekerwedstrijd tegen 4e klasser Oudehaske was Blokzijl de mindere het was aan keeper Dennis Heyman te danken dat de schade tot 0-5 beperkt bleef.
Ook laatste man en aanvoerder Rutger P liep vele gaten dicht, good old Gert de Jonge speelde de hele wedstrijd mee en liet zien dat duelkracht de basis is.
Ron Grendelman moest vele meters af leggen en deed dat vooral in de 1e helft naar alle tevredenheid.

Vooral na de rust was het billen knijpen, tot de 40e minuut kon Blokzijl het tempo aardig bijbenen maar de fouten in de laatste 5 minuten werden genadeloos afgestraft.
Doelpunten van Bakker, van de Weg en Venhuis zorgden voor een 0-3 ruststand.

Vooral het geloof in eigen kunnen is voor sommigen een hindernis, een leerproces voor de toekomst mannen.
Elk moment weer in je ritme komen is in de voetballerij essentieel, na de rust scoorde Popping de 0-4 en de 0-5.
Blokzijl is uitgebekerd maar enige illusie was er ook niet, daar was de indeling te sterk voor het gelijke spel tegen NOK was een uitschieter.

Voorzitter Ype van Dijk was de vlaggenist volgens Jan ontbrak het ook bij de grens aan wat BELEVING in de 1e helft.
Ik heb het niet kunnen waarnemen maar bestuursleden onderling voelen elkaar uitstekend aan zal ik maar schrijven.

Op naar onze COMPETITIE de start is 5 september thuis tegen FDS een soort derby!!