In een aantrekkelijke wedstrijd met wisselende fases, begon Blokzijl uitstekend, al in de 5e minuut schoot spits Everard de bal diagonaal binnen.
Snel scoorde Espel tegen, een uitgekiende lob van Erik Bovee was voor keeper Dennis niet te pakken.
In een snellere omschakeling was hij niet kansloos geweest, Stefan deelde even mee in de malaise.
De A junior herstelde uitstekend en speelde wederom een prima wedstrijd.
Door nogmaals Everard ( een zeer fraaie ) liep Blokzijl uit naar 2-1.
Net voor de rust een overtreding binnen de 16 meter op Mark Benus, de pengel werd door Pieter hard binnen geschoten 3-1.
Na rust werd de nonchalance in de afwerking door Espel afgestraft, het kwam terug tot 3-2.
Een fraaie pass van Carlo op Boaz leverde een schitterende goal op, maar werd afgekeurd wegens belemmering keeper ??
Een onterechte beslissing !!
Blokzijl verloor even de kop, Espel rook meer, gelukkig was het Pieter die op geheel eigen wijze de bal veroverde en in de 1:1 beheerst 4-2 scoorde.
Pieter was de man off the match want zijn afgemeten passes waren talrijk.
In de laatste minuut scoorde ook Boaz zeer fraai de 5-2 na een uitstekende pass van A junior Aleksander.