Dinsdag 18 aug speelde Blokzijl in ST Johannesga tegen een selectie van DWP, de wedstrijd eindigde in een 2-1 verlies, geheel onnodig want tot de 70e minuut was Blokzijl de bovenliggende partij.
Een paar pegels en een kopbal van oa Carlo en Boaz werden door de DWP keeper uitstekend verwerkt.
Toch kwam Blokzijl op 0-1 een diepe pass van Gerbrand bereikte Boaz die trof het dat de keeper de bal volledig mistte ja toen was het een makkie om de bal in het lege doel te schieten.
Maar goed de jonge Boaz ging er wel voor, de 0-2 had in de 68e minuut moeten vallen maar een groot misverstand tussen Dirk en Boaz ( volgens Mark Slagter Fluf Fluf ) leverde balverlies op.

Toen de kanteling in de wedstrijd, keeper Dennis ging met een corner onder de bal door de kopbal leverde de 1-1 op.
De onrust toen in het veld bracht DWP in een zetel de ploeg maakte gebruik van de desorganisatie bij Blokzijl .
In de 77e minuut schoot aanvoerder en laatste man Rutger een voorzet pardoes in zijn eigen goal.
De wedstrijd werd harder DWP was de gelukkige winnaar.