15 min. Later dan gepland begonnen de jongens aan de wedstrijd.Een moeilijke  en onbekende tegenstander.De eerste kans was voor de thuisclub het schot ging gelukkig de ballenvangers in.Blokzijl antwoordde met een goede aanval. Ruben schoot de bal via een verdediger net naast, helaas.Aengewirden liet er geen gras over groeien en kwam meteen met een tegen offensief deze was raak. Niet veel later liep de thuisclub verder uit al hadden ze wat hulp nodig van onze kant.Janco is de beroerdste niet en hielp ze een handje door onze eigen keeper zeer knap te passeren.  Het werd nog erger door een vrije trap die goed genomen werd en langs alles en iedereen zeilde. 3-0.

Maar gelukkig hebben we Rienk nog die pegelde de bal snoei hard de kruising in na een snelle en goede ingooi.Helaas viel Janco geblesseerd uit.De ruststand bleef gelukkig bij die 3-1 want de thuisploeg was wel sterker.

Na de rust werd het 4-1 weer uit een vrije trap.Lars Kopke maakte bekeken 4-2 na een mooie precies op maat gegeven pass van Ruben.De thuisploeg bleef aandringen en zette flink wat pressie raakte ook de paal, lat en julian ( die Cor vervangt na zijn emigratie naar Canada.) die een paar knappe reddingen had. Stonden een tegentreffer in de weg.De leiders van de thuisclub staken hun ongenoegen hier over niet onder stoelen of banken.dit heeft hun pupillen waarschijnlijk zo gemotiveerd ( al snap ik niet waarom, zo ga je niet met je pupillen om).maar in de slotfase wist de thuisclub de eindscore naar 7-2 te brengen.Zeer knap en ook verdient.

Lars van veen