De D-pupillen hebben het, evenals vorig seizoen bij de E-pupillen met bijna dezelfde groep, weer geflikt om kampioen te worden.

Op een nat veld in Lemmer moest er gelijk gespeeld of gewonnen worden, ook Lemmer D2 maakte nog kans om kampioen te worden. zij stonden namelijk 2 punten achter Blokzijl, en dit was de laatste wedstrijd van het seizoen.

In een uitermate spannend duel werd er na een uur spelen gewonnen met 1 tegen 2. daar waar thuis nog gewonnnen werd met grotere cijfers, dit kwam doordat er D1 puppilen meededen bij Lemmer. Maar ook deze jongens waren niet opgewassen tegen de mannen uit Blokzijl.

Na afloop van de wedstrijd werden er door Peter en  Dick rozen uitgedeeld, en bij aankomst in Blokzijl stond een tractor met kar klaar voor een kampioensronde door de stad. De champagne vloeide volop, en ook aan toeters was geen gebrek.

Na 2 jaar nemen Peter Post en Dick van Eerde afscheid als leiders van deze groep. Peter Schuift door naar de B’s en Dick gaat verhuizen naar Amsterdam. Ook de 2 trainers, Rutger Prins en Dirk Pieter Lok hebben besloten om te stoppen met trainen. Wie volgend jaar deze leuke groep gaat leiden en trainen is nog onduidelijk.