Voorbeschouwing

Blokzijl is de afgelopen 3 wedstrijden ongeslagen met Woudsend als tegenstander. De op het oog jonge ploeg staat ook dit seizoen weer slechts een paar plekken op de ranglijst verwijderd van Blokzijl 1.

Kijkend naar de vorige wedstrijden van Woudsend, zien we een 8-1 verlies tegen De Walde (Blokzijl 6-0) en 1-0 verlies tegen Arum (Blokzijl 2-2). Dit seizoen is Woudsend slechts 3 keer aan scoren toegekomen en hebben ze 16 doelpunten moeten incasseren.

Alle kansen dus voor Blokzijl om komende zaterdag de eerste winst van het seizoen te pakken! Bij winst kunnen we zomaar klimmen van plek 13 naar plek 9.

De mannen hebben er zin in. Dit gaat een spannende wedstrijd worden en daarom hebben we iedereen nodig die de spelers op het veld supporteren om tot het naadje te gaan!! Uw aanwezigheid wordt zeer op prijs gesteld

De tent is inmiddels besteld en we hopen dat deze op tijd binnen is om zaterdag te kunnen gebruiken.

Man of the Match Janick Dragt en Raoul van der Wal

SV Blokzijl 1 – Woudsend 1 (0 – 2)

En hier is de kiek van Janick.
Je progressie van de afgelopen weken wordt deze week beloond met de #MOTM !
Het zat deze wedstrijd weer niet mee, de einduitslag werd uiteindelijk 0-2.

Enrico is deze wedstrijd uitgevallen met een gebroken scheenbeen. Veel sterkte en we hopen op spoedig herstel!

Volgende week mogen we op bezoek bij Ens.

Zware Blessure voor onze Lion Enrico

Smet op de wedstrijd, onze strijder Enrico viel uit met een zware scheenblessure, wat later bleek een gebroken scheenbeen. Op de foto’s is een breuk zichtbaar. Veel sterkte Enrico vanuit al onze supporters, het ga je goed