Sponsor Commissie

Sponsor Commissie SV Blokzijl

Sportvereniging Blokzijl wil u als bedrijf graag betrekken bij het verder ontwikkelen van een gezellige vereniging waar voetbal en plezier hoog in het vaandel staan.

Het is belangrijk dat een levendig stadje als Blokzijl een voetbalvereniging in stand houdt. Er is veel jeugd in Blokzijl en ook de vereniging heeft een groeiend aantal jeugdleden. In 2021 zijn we gestart met kaboutervoetbal, momenteel trainen we op zaterdagochtend met meer dan 20 kabouters! Daarom wordt er de komende jaren veel energie in de jeugd gestoken. Zo is er een technische commissie met ervaren en gedreven leden. Zij richten zich volledig op het vanuit de jeugd door ontwikkelen van de vereniging.

Om de sponsoring structureel meer aandacht te geven is er een sponsorcommissie bestaande uit:

• Dick van Eerde (contactpersoon)
  • Mark Slagter (penningmeester)
  • Jeroen van Duijvenvoorde (voorzitter)
  • Cor Knoppers (spelend lid)
  • Harm van der Linde (algemeen bestuurslid)

Wij hebben voor u een aantal mogelijkheden geschetst waarmee u S.V. Blokzijl, haar leden en uw organisatie een dienst kunt bewijzen.

Hieronder vindt u de sponsormogelijkheden met bijbehorende tarieven ingaande per seizoen 2022/2023. Indien u geïnteresseerd bent kunt u contact op nemen met:

Dick van Eerde, e-mail sponsorcommissie@svblokzijl.nl of mobiel: 06-28252824.

Elke vorm van sponsoring is meer dan welkom en zijn wij u zeer dankbaar voor!

Voor de sponsormogelijkheden kijk verder onder het kopje sponsoren.

Leden Sponsor Commissie SV Blokzijl 2022 -2023

Dick van Eerde
Contactpersoon
Mail naar DickBel met Dick
Jeroen van Duijvenvoorde
Mark Slagter
Penningmeester
Cor Knoppers
Spelend lid
Harm van der Linde
Algemeen bestuurslid

Sponsor Commissie

Sponsor Commissie SV Blokzijl

• Dick van Eerde (contactpersoon)
  • Mark Slagter (penningmeester)
  • Jeroen van Duijvenvoorde (voorzitter)
  • Cor Knoppers (spelend lid)
  • Harm van der Linde (algemeen bestuurslid)

Dick van Eerde, e-mail sponsorcommissie@svblokzijl.nl of mobiel: 06-28252824.

Elke vorm van sponsoring is meer dan welkom en zijn wij u zeer dankbaar voor!

Voor de sponsormogelijkheden kijk verder onder het kopje sponsoren.

Leden Sponsor Commissie SV Blokzijl 2022 -2023

Dick van Eerde