Jongens en meisjes vanaf 5 jaar die nog géén lid zijn van een voetbalvereniging, maar toch graag kennis willen maken met het voetbalspelletje, kunnen bij SV Blokzijl terecht om leuke en gerichte trainingen te volgen die passen binnen de desbetreffende leeftijdscategorie.

Het doel is om spelenderwijs de jonge kinderen wegwijs te laten worden met het voetbalspelletje. Dus heeft u, of weet u, kinderen vanaf 5 jaar die graag willen gaan voetballen, meldt ze dan aan bij SV Blokzijl.

Kom gerust een keer proef trainen en ervaar zelf de lol die de kinderen hebben met het voetbalspel. U mag uw kind vrijblijvend twee maanden op proef laten meedraaien. Zowel met trainingen als met wedstrijden. Kijk op de website van SV Blokzijl voor alle informatie over de verschillende leeftijdscategorieën.

Heeft u vragen of interesse, neem dan contact per e-mail op met de Jeugdcommissie van SV Blokzijl.

E-mail: jeugdcommissie@svblokzijl.nl

Klik op het PDF icoon voor een poster van de ledenwerving. Misschien wilt u ons helpen deze rond te sturen of eventueel op te hangen. Alle hulp is welkom.

Nog géén lid!?

Vul dan hieronder uw gegevens in. U krijgt zo spoedig mogelijk een antwoord van ons.

Alvast bedankt voor uw moeite