Beste ouders/verzorgers, spelers, leden,

De kledinglijn van SV Blokzijl is zonder meer een groot succes te noemen. Iedere zaterdag zien we met name de jeugd met gepaste trots in de trainingspakken lopen.
Maar ook de aanverwante kleding zoals sweaters en wind/regen jassen zijn met de herfst en de winter op komst een prima aanvulling. Gezien dit succes willen we alle leden van SV Blokzijl
nogmaals de kans geven om trainingspakken of aanverwante kleding te bestellen. Wellicht een leuk idee voor een Sinterklaas- of Kerstcadeau!

Kleding bestellen op vrijdag 31 oktober aanstaande:

Op vrijdag 31 oktober kan in de kantine opnieuw kleding worden besteld voor jong en oud van 19.00 tot 20.00 uur. Via de website van SV Blokzijl (www.svblokzijl.nl) vind je de brochure en het bestelformulier.
Uiteraard gelden nog steeds de zeer aantrekkelijke prijzen voor iedereen die lid is! Dankzij diverse sponsoracties zoals de worstenverkoop zijn wij in staat deze scherpe tarieven te continueren.
Betaling dient bij inlevering van het bestelformulier plaats te vinden. Helaas is er dit keer geen mogelijkheid om de kleding te passen, we verwijzen je graag door naar Visscher Sport in Steenwijk indien je
toch kleding wilt passen. Mocht er iets mankeren aan de kleding die inmiddels geleverd is dan kun je tot 31 december direct naar Visscher Sport gaan.

Graag tot ziens op vrijdag 31 oktober in de kantine van SV Blokzijl.

Peter, Fijko, Kees, Hendrik, Arie